King Louis XI tries to unify France by all means fair or foul, which does not please his powerful rival Charles the Bold. It is against this troubled backdrop that the loves of the daughter of a wealthy bourgeois and the king's god-daughter Jeanne Fouquet and knight Robert Cottereau unfurl in spite of all the obstacles in their way. One of these being a pack of hungry wolves trying to stop Jeanne from carrying out an important mission assigned to her by the king himself.