A male voice describes with a merciless precision the physical and mental course of a man finding himself in the street. Behind the hardness of the words, we guess the empathy of the one who has already been through it. In the image, the streets of Paris, the passers-by, the benches, the dark hidden recesses where we could maybe shelter, the time of a night.