Since his childhood, the musician has only one thing on his mind: Become a great guitarist. Today he is in his thirties and lives with a young woman, Elsa, who tries to construct a life with him. But the musician knows that until he has realized his dream, he will be unable to invest in anything else. One evening, nevertheless, Elsa convinces him to accept a job in an instrument shop, in a town nearby. On his way the musician crosses paths with a strange man. He acclaims to have the power to help him to become a great guitarist. For this, all he has to do it to give away his soul.