In 1971, motor racing fan Roman Polanski spent a weekend with world champion driver Jackie Stewart as he attempted to win the Monaco Grand Prix. Polanski was given intimate access to Stewart’s world for three days, both on the track and off. The result is an extraordinarily rare glimpse into the life of a gifted athlete at the height of his powers.
Forty years on, Polanski and Stewart meet once again. In a remarkable postscript, they discuss the sport, both past and present, with a unique and unmatched perspective.