Everything seems transient about their surroundings. The once important industrial area is now a faceless place of economic waste and unemployment. Most of the area’s occupants have all escaped to the big city in search of opportunity. But Zehra, Olgun and their friends still remain, caught somewhere in between the past and an uncertain future.