Here we are in front of a big station, late in the afternoon. Dozens of people cross, travelers, employees, curious onlookers, trains leave, arrive, everything teems with life, activity. A fascinating show as at the seaside, a por or a ski resort. As in Andreas Gursky's photography or painting by Brueghel, all these actions and these separate individualities form a whole, but we cannot prevent our attention from settling on a detail, a particular silhouette.