Ziad works in the port of Tripoli, in Lebanon. Pulled between his childhood friends, Firas and Ahmed, who have distanced from him, and his hidden relationship with Soraya, who urges him to get married, Ziad suffocates. She, is Christian, he, Muslim. There is only in Cyprus that there would be any hope for their union. To gather the required amount for this journey, Ziad is going to commit a fault that he will never be able to forgive himself for.