Flora and Amélie, inseparable friends for eighteen years, go camping at the edge of a lake having received their High school diploma. The presence of a group of young people changes the situation and reveals between them a sort of rivalry. At adawn of a new life, their fusional friendship is put to the test the time of a meeting during the summer holidays.