Louis is twenty five years old and does not succeed in forgetting the love of his life, Salomé. He loves precisely every souvenir of their relation which he preserves in old cassettes DV. These souvenirs create a tension between his past with Salomé and his present solitude, between réalisté and fantasizes. Will Louis find a way to escape the nostalgia of his love?