Belle and Ben, a young couple living in Tel Aviv, have a child, a magnificent baby called Parfait. At six Parfait does not walk or talk. For financial reasons the three of them move to uncle Max's. Grumbly, skinfilnt and bad tempered, Max finds himself alone with Parfait. In a face to face full of uncomfortableness and sarcasmes the two weirdos are foing to develop a mutuel affection which will create a suite of upheavals in both their lives.