After his parents die in a flood, 15-year-old Andy is forced to live with his estranged grandfather, in the cold northern parts of the Philippines. Andy becomes withdrawn and isolated here and nobody can get through to him, until one day, the grandfather gets an idea. He shows the boy photos of Andy's parents hiking up a beautiful mountain, and he takes his grandson to this place against his will. Tensions rise on their overnight hike, but through the journey, they start to come to terms with their grief.