Saudi Arabia, Jeddah. Areej, a pregnant young lady, loses her husband suddenly. She has lost her parents and the tradition would expect her in-laws to support her financially. But Abdullah, the brother of the deceased, does not agree: Areej's husband owed him a lot of money. He orders her to pay off the debt in question.