October, 2009. Gaelle decides to sail around the world alone, without assistance and without stopover. Five months later, the sailboat, the Stella Matutina, is found neglected off the Kerguelen Islands in the Indian Ocean. Aboard this boat adrift: her camera, her rushes, the last things we know about her.