Somewhere, a beach. On it, two men, two guards, spending their time burying in the sand the corpses which the ocean keeps transporting. It was a time when, doubtlessly, they were put there to prevent foreigners coming from the other side to join the somewhere else situated behind dunes. This does not prevent, that today they dig. And even if one of them continuous to believe, they dig. Then something strange, unusual. One day, the corpses have holes in their bodies, bullet holes undoubtedly.