It is the evening of the European championship of feminine wrestling finale. The atmosphere is at its highest. Blondie Colorado enters the boxing ring, ready to fight for love of a man. In front of a public in trance and of her formidable opponent, she shares with us her sensations, relief, between fear and ecstasy.