An old man wanders in a park, a daily stroll during which he returns towards his past, a journey where the unusual nature meets the urban confusion and the past which mixes with the present. In three chapters, the old man roams in this poetic garden, just with the feeling of his own existence and the promises were forgotten by a life committed in a political action. And to reveal the reasons of his presence in this places.