Deniz is the youngest child from a Turkish family which lives in an abandoned little house on the outskirts of Paris. His father is a security dog handler in a nearby industrial park. Deniz is confronted with the everyday life of silent violence, within his family and within his district. In a general food where the young of the district hang out, he is pulled into a fight which turns in his disfavor. He decides to take revenge and to do this goes to get his father's dog. But the settlings of scores degenerates during this winter night.