In her cramped apartment, Maria single-handedly looks after her three young children and her aging father Agustín, who suffers from memory loss. She is stretched to breaking point, particularly as she works from home, doing sewing for a textile company, for a pittance. When Agustín is turned away from a retirement home, Maria cracks...