From New York to Hong Kong, from Singapore to Miami, from Shanghai to Doha, and not forgetting Basel and Venice, filmmaker Marianne Lamour and writers Danièle Granet and Catherine Lamour went out to discover this world undergoing massive changes and shifting to a new society of globalized art. They do so without hiding the excesses or the transgressions.