China, in the year 746, the Tang dynasty, the most rich/blooming period of the country history. The emperor, Li, beholds a court of numerous concubines, the most precious is Yang. The emperor is preparing a grand banquet in her honor. But on the day, the emperor Li is seeing someone else, and he completely forgets about Yang’s banquet...