Luisa, 9 years old, has just moved to Mexico City. When Keza, her beloved lizard, escapes in the streets of the city, Louise goes looking for him and meets Arturo. Together with the wrestler Diego, the two children will pursue Keza and allow him to be reincarnated as the Mexican god, Quetzalcoatl.