5:46 am, the sunrise of the longest day of 2010. In the first day lights, we discover Paris emptied, flooded in a quiet and gleaming water. Far from any catastrophic images, Olivier Campagne, architect specialized in depiction and 3D animation, and Vivien Balzi, a documentary director, offer in this movie a purely aesthetic and surrealist vision of Paris under a meter of water.