Ariane, thirty three years old, invited her two best friends to have dinner. During the evening, the discussion goes astray about sex. The debate becomes inflamed, provoking from each of them strong feelings connected to their own love and sexual lifes. What do they try to show or hide? Ariane can finally reveal her dark secret to her friends?