Meetin' WA is a 1986 short film by Jean-Luc Godard. In the film, he interviews his "old friend" Woody Allen. Throughout the film there are cuts in the interviews featuring photographs and film clips from Woody Allen's films. The two of them talk about movies, life, relationships to other directors and actors and Woody's past. The segments of the interview are separated by title cards, black cards and white type, a Woody Allen trademark. It runs for 26 minutes.