Melancholic and solitary, a little man confined in his house over which parks a black cloud, surrounded with ghosts, dreams to have the courage to go out to meet the woman that he loves. The thunderstorm scolds, the rain falls. He puts on a hairy mask and goes out reluctantly into the storm.