In the heart of Naples, Luciano is an exuberant, entertaining family man who never misses an opportunity to perform for his customers and countless relatives.
One day, urged on by his children, he reluctantly tries out for a reality TV show.
From this moment on, his whole life changes, thrown askew by the prism of reality TV: nothing matters any longer, not his family, his friends, his work, not even the petty scams thought up by his wife, Maria, which supplemented the family's modest income.