This movie tells a real journey. It is a question of leaving over there filming somewhere else. It is also a mental journey and a fantasy of this journey. Both are mixed. The route of this woman is amplified by all the references, the languages, the writing, which binds her to this country. She is in search of a dreamlike and fantastic world which she builds up herself in the course of this travels. The Armenian alphabet haunts her, joining as the only thread which connects her with this country. It appears in a fragmented way during her travels as being a possible answer her to look.