Luc is the father-in-law of Aurélie since twelve years. He always maintained a shady relation with her and discreetly began to make her work in a Parisian network of prostitution. The mother, Sylvie, saw nothing at first then began to suspect her schemes while closing eyes on the situation. Aurélie had a chaotic schooling interrupted when she was sixteen, age where she began to help her mother who works in a small clothing store. After years of a difficult relationship, Sylvie decided to leave Luc.