The Queen of England has been kidnapped! As you know who is dead, the British S.I.S. ask the French secret service for help, which comes with four bumbling secret agents, and a cleaning lady who is a perfect match for the Queen. The chase will lead them from Spain to Hong Kong with many broken cars, boats and planes along the way.