Les Charlots, a French rock group, continue their adventures, in the manner of the Beatles in Hard Day's Night. This is their second adventure. The foursome are on holiday, camping outside a village. The Olympic flame is going to pass through the village. A grocer, charged to prepare a celebration, calls upon the four to help. One of the four falls for the grocer's daughter. However, she runs away after the sportsman carrying the flame. The foursome set of to find her and win her back.