Sylvia, business manager, about forty, divorced, mother of Sandra, seventeen-year-old high school student, lives maritally with Robin, architect. She lives a quiet and peaceful life, until the day when she sees a cops' squ ad turn up at her home to come and arrest Robin for sexual aggression on her daughter. Sylvia really did not expect this bad stroke of fate. In spite of her septicisme, she decides to consult a clairvoyant. The prediction of this last one is going to upset her life.