It is the story of a guy who runs after a woman in the subway. He wants to catch up with her, But the more he moves, the more the crowd prevents him from advancing. When he is close to touching her, he collides a second woman on the platform. Hesitating and stunned, he watches the second woman going away and runs to join her in the second subway which rushes into a tunnel.