Hotel / series tells about the end of a world. It's slow destructiont literally. In a state of visible peace, a hotel welcomes within a peaceful park of the phlegmatic and annoyed soldiers. Terrorist and Policeman, archetypal figures of the current war video game, are isolated without reason in this soothing frame. They are in wait, more or less in slow motion. They occupy time.