A British traveler finds himself in front of a drink vending machine where everything is written in Arab. Will he know how to order a tea with milk? He tries alternately all the buttons and, by elimination, eventually finds it. But, much to his surprise, the tumbler comes out empty. He is thus going to try craftiness: mix two drinks ordered separately.