A man with no emotional ties, a survivor of a long journey, collects giddy images, scattered fragments of a splintered identity like the regions he crosses through. He wears himself out with the strangeness of signs, places, and unfathomable languages. There is no god or indulgence in his nights, but the acceptance that there is only flesh.