Rose and Georges form a couple without any trouble. That evening, after the dinner, each attends to their activities while waiting for bedtime . But when it arrives, Georges, in the grip of an undefinable faintness, announces suddenly that he is going for a walk and disappear in the night. Worried, Rose leaves to search for him.