We participate in the forgetting. Or the opposite. We come to blow on the dusty noise of machines, to wake the memory of former Bulgarian factories neglected since several years. Write. Film. The poetry which in the silence deploys, on the removed roughcast walls, in the middle of glass cracks. Leaving at random lights, the care of revealing in the film the words and the sleepy poems.