To take a new start is sometimes disturbing. It is what Oliver and Rachel discover at the registry office while they say goodbye to the past to dash into a future full of possibilities. Confronted with intimidating obstacles and idealistic expectations, this young couple learns that even if life is not as we imagine it, love always helps us to face up to it quite freely.