Julia is embarked on holidays with the family of one of her classmates, Émilie. During this stay between friends, a little arranged, both teenagers get acquainted and notice their differences. In the complex learning, the taboo of seduction, the power of seduction, in the middle of the unhealthy conflict of Émilie's family, Julia observes and her vision of the irreproachable grown-up reason becomes confused.