The summer, in a town at the edge of the Atlantic Ocean. Anthony is eighteen years old, he is an apprentice sea fisherman. His boss, is his father: a man who shares his life between two women, two homes. Anthony, is in love with Océane, a fair-haired girl with suntanned thighs who is ready to leave for La Rochelle to study there. According to Anthony, this departure will not change their relation. But Océane does not agree.