As every year, Vicky goes to mass to the memory of Louis XVI. This time, he is accompanied by Ingrid. He has thirty years more than her, but Ingrid seems under the charm of this character. Revolutionary, rocker, prophet of the apocalypse of the West, he claims the return of the values of the chivalry. For Vicky, a princess as Ingrid must be courted according to the rules of the courtly love, but the third millennium leaves little room for the dreams of a knight.