Are we what others see, or are we what we allow others to see? Most likely it is the view of others which delimits our own identity, as a young divorced mother named Julieta convinces herself. This evening is like any other: her two young sons are roughhousing in their cramped apartment. They whoop and shout while their mother makes desperately futile attempts at the computer to concentrate on writing a report for work. Feeling intense pressure, Julieta tries to quiet the conflict but finds it difficult without a partner to help. The tense situation changes unexpectedly when her two-year-old falls and hurts himself...