A journey into the land of black and white. The game leads the night which weaves its painting, the life, between fantasy and reality. The decoration scrolls, becomes muddled and staggers. To reach for the moon becomes possible. Vapors, fears and frenzies collide in a whirlwind of pictures and confront us with the solitude of different things .