During the New Year's vacation, Rodrigo (30 years old) and Mariana (20) drive down the South Pacific coast of Costa Rica. When they arrive at their destination, in the middle of the night, they discover Karina (7), who has run away from home. They decide to spend the rest of the night in the same spot and to try to find help the following morning. But when they wake at dawn, Karina has gone.