In France, since the passing of the 2003 Sarkozy law severly restricting prostitution, women and men claim the right to freely rent out their bodies at a time when the market economy uses a pseudo-sexual liberation to justifiy the legalization of the merchandizing of intimate acts. Disconcerting words and practices, stigmatized by moralizing judgements, which question male/female relationships, sexuality, and its control by authorities.