Experimental movie with charmingly playful culinary animation followed now or not by an unpredictable tasting. This stylistic composition investigates the subject of food to draw from the variety of their colors, the forms, textures and the rest. The malleability of the ingredient in all its states leaves a big place for the improvisation where the rhythm comes into play quite naturally. This shape of confusion alimentare is the onset of an artistic project with a determinedly modern interactive installation and cheerfully unbridled.