A boy goes to the screening of an old cinema masterpiece. Initially very excited, he gets bored after a moment. While looking around him, he sees that the other spectators are very satisfied, their faces have an ecstatic expression. To amuse himself, the boy imagines that every spectator wears a smiling mask. When finally he decides to remove them, he discovers something interesting.