A kitchen in an apartment: a man and a woman discuss Little Red Riding Hood in hushed voices so as not to awaken the little girl sleeping in the next room. A wasteland in the Bucarest outskirts: behind a row of abandoned trailers, the man silently observes what appears to be a family. In the same city, the same man drives a car, beside him: two homemade firing pins for a hunting rifle. The man is 42 years old, his name - Viorel. Troubled by dark thoughts, he drives across tthe city to a destination known only to him.