Following incidences of domestic violence, Sophie becomes a homeless person. She finds herself confronted by a drug racket. Parallel to this, she encounters Matt, who offers his help during this difficult period of her life, even introducing her to his family and his best friend Tom. Only Sophie knows the double gangster life that Tom's father-in-law is leading.