Jane, a former singer who has been left disabled after an accident, receives news from her son. Devon has decided to resume contact with his mother because he wants to invite her to his communion.
It is during this journey, and thanks to the encounters that Jane and Joey have along their way, that Jane will compose her most beautiful love song.